17.4.2012

Arkityyli

Nyt kun päästiin vaatteissa vauhtiin, niin otin hiukan kuvia omasta kevät tyylistä.
Kuvat kertovat aina enemmin, joten tässä muutama kuva tältä viikolta.


Minun tyylini on aika klassinen. Olen käyttänyt samaa tyyliä jo nuoruusvuosilta asti, mutta aina lisäillen hetken trendejä asusteiden ja värien muodossa. 

Tänä keväänä suosin pastellin, harmaan ja valkoisen sävyjä.
Must - helmikorut (kuvassa Snö Swedish)
Mukana keikkuu usein L&V tai Longchamp.


Ruutuhuivi kevääksi - toimii myös harteilla


Vuosia olen käyttänyt valkoista ja mustaa trenssiä/jakkua, mutta nyt ajattelin irroitella ja ostin Espritistä beigen trenssin. Toimii hyvin tumman laukun ja pillifarkkujen kanssa.


Taustalla näkyy meidän sängynpääty, mistä on postaus piakkoin luvassa. On ollut aikamoinen työ näperrellä miljoonia nappeja. (siitä lisää vielä)
Pääty on nappien kiinnitystä vaille valmis!
Mun oma nukensänkyprojekti etenee hitaasti ja esittelen tuloksia sitten, kun kaikki on valmista.
Luvassa pientä ja söpöä, kirkkaita ja hempeitä sävyjä.

Ensi viikolla alkaa myös meidän parvekkeen kevätremontti
Luvassa mm.

* lattian rakentaminen ja sävytys
* kevät/kesäkukat
* vappubrunssi
* parvekkeen somistus vähäeleisesti


Todella moni on jo käynyt osallistumassa kevätarvontaan ja vielä mahtuu mukaan!

Kevätpäiviä toivotellen,

Minttu

3 kommenttia:

  1. Mukaville näyttää niin tyttärien kuin heidän äitinsäkin vaatteet :) Mun pitäisi kevääksi uutta takkia ostaa ja mietin vaihtaisiko välillä väriä mustasta johonkin muuhun. Ja tuo sama koru löytyy täältäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanneli. :)
      Musta on lähes aina varma valinta, mutta välillä vaihtelu virkistää. ;)

      Poista
  2. Ihana takki!
    Itse en ole vielä löytänyt mitään sellaista takkia joka sopisi minun kropalle, etsintä siis jatkuu... :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätit viestin!