13.7.2011

Kesäillan tunnelmaa





Tänään minulla on ollut paljon omaa aikaa. Tyttöjen täti piipahti kylään ja vei lapset ulos leikkimään. Miehenikin tuli vasta myöhään töistä, joten ilta on mennyt leppoisasti ruokaa ja kotia laittaen.




Tein tänään hillottuja raparpereja kaneli-vaniljavaahdon kera ja oli mukava herkutella
hyvän aterian päätteeksi raikkaalla jälkiruualla. Kesä on siitä hienoa aikaa, kun on paljon tuoreita raaka-aineita saatavilla ja joka päivä voi nauttia kesän sadosta.







Meillä jäi viikonlopun juhlien jäljiltä paljon ruokailuvälineitä nätisti esille, joten en raaskinut purkaa niitä pois, vaan nyt meillä on vielä muutaman päivän valmiina ne ruokapöydässä.




Iltaisin olen jo polttanut muutamia kynttilöitä...





Tunnelmallisia kesäiltoja kaikille!

4 kommenttia:

  1. Voi, mitä ihania kuvia taas! :) Tuo viimeisen kuvan RM:n purkki on niin suloinen! Itseäkin himottaisi tuon hankkiminen, mutta mies pistää hanttiin, jos tarkkaa käyttötarkoitusta ei heti löydy...

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jenni!
    Tuo keksipurkki on suosikkini! Näin sen viime syksynä jossain sisustuslehdessä ja ostin sen itselleni "lahjaksi", niin hieno se minusta on ;)
    (Olen nähnyt niitä muuten kolmea eri kokoa.)

    VastaaPoista
  3. Ihania tunnelmia.
    Myös mun oli saatava tuo kyseinen (joululehdestä bongaamani) purkki - se on ihana!!
    En tiennytkään, että niitä on eri kokoja. Voi ei... lisää rahanmenoa tiedossa ;)
    Mun purkki on tosi pieni.

    VastaaPoista
  4. Kastanja, kiitos. :)
    Tänään näin vielä pientä ja keskikokoista purkkia sisustuskaupassa, eli vielä ehtii.

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätit viestin!